EnglishNederlands referenties orange+lime marketing
orange+lime marketing  referenties orange+lime marketing
product marketing business development BPM software selectie over orange+lime marketing neem contact op met orange+lime marketing
Tevreden klanten - daar doen we het voor!

Alleen het resultaat telt. Daarom laten we u graag zien wat onze klanten daar van zeggen.

"Als entrepreneur ben ik steeds bezig nieuwe kansen in de markt te identificeren en kwalificeren.
Orange+lime marketing heeft mij hierbij uitstekend geholpen door in kort tijdsbestek een diepgaande analyse te maken van de BPM markt. De uitgebreide kennis die orange+lime meebracht op dit domein was uiterst bruikbaar en waardevol.
Op basis van hun analyse heb ik nu de volgende stappen gezet om een nieuwe BPM-practice op te richten."
Jan Willemsen, entrepreneur en start-up accelerator
"Orange+lime marketing is het afgelopen jaar verantwoordelijk geweest voor het opzetten en uitvoeren van een succesvolle go-to-market strategie voor XebiaLabs, zowel in Nederland als daar buiten. Middels verschillende online marketing campagnes, whitepapers, blogs en website heeft orange+lime marketing verder een belangrijke bijdrage geleverd aan de leadgeneratie en aan onze naamsbekendheid.
Het enthousiasme en de inzet van Reint Jan als interim VP Marketing heb ik daarbij enorm gewaardeerd!"
Coert Baart, CEO, XebiaLabs
"Orange+lime marketing heeft ons heel goed geholpen ons product OnStage te positioneren.
Het samen sparren daarover heb ik erg gewaardeerd.
Verder heeft orange+lime marketing in korte tijd een mooie vertaalslag gemaakt van het positioneringsdocument naar onze nieuwe website en naar onze product brochure."
Paul Schreuder, directeur Xebic
"Orange+lime marketing heeft voor Compano een strategische marketinganalyse uitgevoerd. Onze vraag was, hoe wij als software producent onze partners beter kunnen ondersteunen bij hun marketingactiviteiten, leidend tot een sterkere positie in de markt.
Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de diepgaande analyse en de concrete aanbevelingen die orange+lime marketing heeft gedaan.
Met dit analyserapport kunnen wij nu een belangrijke stap voorwaarts zetten!"
Ria Stroes, directeur Compano
"Human Inference heeft orange+lime marketing gevraagd actief mee te werken aan een business case. Deze business case was bedoeld om strategische ontwikkelingen binnen de markt voor datakwaliteit te verkennen en grondig te evalueren.
Met de brede IT-expertise Èn de frisse kijk van een relatieve buitenstaander heeft orange+lime marketing een belangrijke rol gespeeld in het realiseren van een gedegen business case. Op basis van deze business case heeft Human Inference besloten een andere strategische koers te gaan varen."
Vincent van Hunnik, Chief Marketing Officer Human Inference
"Ook bij een snelle groei kan het nuttig zijn om te weten hoe de markt over je product denkt. Orange-lime marketing heeft hier voor ons een onderzoek naar uitgevoerd, waarbij tevens gevraagd is naar de situatie bij onze twee grootste medespelers. Een onderzoek dus dat je niet zelf kunt doen.
Het resultaat voldeed volledig aan onze verwachting: een helder en objectief beeld, verzameld bij diverse stakeholders. De al aanwezig kennis van het onderwijsveld bij orange+lime was hierbij zeker een pré. Een aanrader dus!"
Martin de Goffau, directeur Topicus Onderwijs en ParnasSys
Universiteit Utrecht "Universiteit Utrecht en brancheorganisatie ICT-Office hebben orange+lime marketing gevraagd een kennisnetwerk op te zetten rond het onderwerp (product) marketing, specifiek gericht op softwarebedrijven. Dankzij de inspanningen en onder het enthousiaste voorzitterschap van orange+lime marketing is nu een actief kennisnetwerk ontstaan waar al meer dan 40 verschillende bedrijven aan deelnemen. Dit stelt deze softwarebedrijven in staat om best practices met elkaar te delen over marketing strategie, productpositionering, toepassen van social media en andere product marketing aspecten."
Sjaak Brinkkemper, hoogleraar Product Software, Universiteit Utrecht
"Orange+lime marketing heeft voor SYSQA de inhoud verzorgd voor het jubileumboek ter gelegenheid van 10 jaar SYSQA. Wat we bijzonder waarderen in orange+lime marketing is hun pragmatische, no-nonsense houding en hun flexibiliteit.
Orange+lime marketing nam verantwoordelijkheid bij het uitvoeren van de opdracht en kwam proactief met verbetersuggesties. Hierdoor weet wat je aan elkaar hebt. De korte lijnen en snel kunnen schakelen als dat nodig is, dat heb ik erg gewaardeerd."
Jan Jaap Cannegieter, adjunct-directeur SYSQA
© 2009. orange+lime marketing. All rights reserved.